صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
کاندوم لمورکس اناری

کاندوم لمورکس اناری


کاندوم لمورکس ساده اناری یکی از محصولات برند لمورکس می باشد که دارای عصاره انار است و خرید کاندوم اناری مناسب کسانی ست که علاوه بر کارکرد طبیعی در جلوگیری از بیماری های جنسی و بارداری خواهان رابطه ای لذت بخش با استفاده از خاصیت تنگ کنندگی این محصول هستند.

کاندوم لمورکس ساده اناری دارای نوک ذخیره برای امنیت بیشتر است و از جنس لاتکس طبیعی و مرغوب ساخته شده است.

مکانیزم کاندومهای تنگ کننده بدین صورت است که این محصولات دارای ماده ای با خاصیت تنگ کنندگی هستند که باعث ایجاد انقباض در بافت واژن می شوند و باعث تنگ و جمع شدن واژن می گردند و بدین صورت باعث ایجاد رابطه ای لذت بخش تر می شوند.

کاندومهای ساده و کلاسیک نسل اول کاندومهای تولید شده هستند که که تنها با هدف مراقبت از بیماری های جنسی و پیشگیری از بارداری تولید شدند و به همین دلیل فاقد هر گونه خار یا شیاری بر روی لاتکس هستند با این وجود این محصولات همچنان طرفداران خاص خود را دارند و بسیاری در خرید کاندوم سراغ محصولات ساده می روند.

استفاده از کاندوم حین رابطه دهانی نیز لازم است ولی کاندومهای معمولی لاتکس به دلیل بود و طعم بد مناسب برای رابطه دهانی نبودند و تجربه نا مطبوعی ایجاد می کردند.

به همین دلیل کمپانی های تولید کاندوم به فکر افتادند که محصولات میوه ای را تولید کنند که در آنها از افزودنی های مجاز مواد خوراکی استفاده شده است و هیچ ضرری برای بدن ندارند و در عین حال باعث می شوند رابطه دهانی بسیار لذت بخش شود.


قیمت : 10800 تومان
وزن : 40 گرم
[ ]